بهترین مانیتور‌های گیمینگ 4k

بهترین مانیتور‌های گیمینگ 4k

امروزه با پیشرفت فناوری‌ها به خصوص در حوزه ابزار‌های نمایشی نظیر مانیتور، نقش مهمی در تجربه‌ ما از تماشای تصویر و شنیدن صدا دارد و به نمایش باکیفیت‌تر محتوا‌ها کمک می‌کند. مانیتور‌های 4k یکی از این ابزارهای نمایشی هستند که هر نوع محتوایی را از تصاویر تا ویدئو باکیفیت فوق‌العاده به نمایش می‌گذارد و با تکنولوژی پیشرفته و قابلیت‌های فراوان موجب شده تا بهترین انتخاب برای گیمر‌ها و حرفه‌ای‌ها باشد. وضوح بی‎‌نظیری که این نمایشگر‌ها دارند موجب شده تا تصاویر با جزئیات دقیق‎ و و رنگ‏‌های واقعی ‏ به نمایش درآیند. بنابراین اگر علاقه‌مند به فیلم یا بازی کردن با سیستم‌‏های کامپیوتری هستید، بهترین انتخاب برای تجربه هیجان‌انگیز و تماشای تصاویر باکیفیت، خرید مانیتور 4k است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین نمایشگر‌های 4k در بازار بپردازیم، با ما تا انتها همراه باشید تا بهترین مدل‌ها را بشناسید.

بهترین مانیتور‌های 4k برای گیمر‌ها

قبل از انتخاب و خرید مانیتور باید در نظر بگیرید که چه انتظاری از آن دارید، اگر گیمر هستید باید به سراغ نمایشگر‌های 4k بروید و اگر طراح هستید باید مدل متناسب با کار خود را تهیه کنید. در اینجا چند مدل از بهترین نمایشگر‌های 4k گیمینگ را معرفی کرده‌ایم که هر کدام دارای یکسری مشخصات و ویژگی‌های تفاوت هستند و شما با توجه به مشخصات معرفی شده به راحتی می‌توانید بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید.

مانیتور ROG Swift PG65UQ

اولین محصولی که قصد معرفی آن را داریم از تولیدات باکیفیت برند ایسوس مدل PG65UQ است که با صفحه‌نمایش گسترده 65 اینچی رزولوشن 3840x2160 را نمایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا محتوا‌ها را با بالا‌ترین کیفیت ممکن مشاهده کنید که برای گیم فوق‌العاده است. این نمایشگر حرفه‌ای ایسوس تا حد بالایی تجربه بازی را برای گیمر‌‌ها بهبود می‌بخشد و بازی‌های سنگین و گرافیکی را با سرعت بالا اجرا می‌کند. در واقع خرید این مانیتور، یک خرید بزرگ و مطمئن برای ورود به دنیای گیمینگ است.

مانیتور گیمینگ مدل ROG Swift PG65UQ

مانیتور 27GP95R-B

این نمایشگر 4K از دیگر گزینه‌‌هایی است که با صفحه‌نمایش 27 اینچی رزولوشنی برابر با 4k دارد و با زمان پاسخگویی تنها 1 میلی‌ثانیه و نرخ بروزرسانی 240 هرتزی در بازی‌های سرعت بالا عالی عمل می‌کند و شانس پیروزی شما در گیمینگ افزایش می‌دهد که توسط برند ال جی معرفی شد. در حال حاضر نیز یکی از مانیتور‌های گران در حوزه گیمینگ بوده و تمام انتظارات شما را در هر زمینه‌ای برآورد می‌کند و بهترین عملکرد را برای شما فراهم خواهد کرد که یک انتخاب عالی و ارزشمند برای گیمینگ است.

مانیتور گیمینگ ال جی 27GP95R-B

مانیتور ROG Strix XG32UQ

بی‌شک یکی از بهترین مانیتور‌های 4k ایسوس برای هر گیمری است که با صفحه‌نمایش 32 اینچی تصاویر را با کیفیت چشم‌گیری نمایش می‌دهد و با نرخ بروزرسانی 160 هرتز بازی‌ها را کاملا روان و بدون کندی اجرا می‌کند. استفاده از پنل IPS نیز بر روی کیفیت بالای محتوا‌ها تاثیر زیادی دارد که مختص بازی‌های ویدیویی و گیمر‌های حرفه‌ای است. اگر گرافیک با قدرت کافی داشته باشید می‌توانید تجربه گیمینگ بسیار باکیفیتی را بر روی این نمایشگر 4K داشته باشید.

مانیتور ایسوس ROG Strix XG32UQ

مانیتور TUF Gaming VG28UQL1A

این نمایشگر حرفه‌ای محصولی از مجموعه TUF با اندازه‌ 28 اینچ و وضوح 4k شفاف‌ترین تصویر‌‌‌ها را به نمایش می‌گذارد و با پنل IPS و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه در کنار نرخ‌ بروزرسانی 144 هرتز برای اجرای انواع بازی‌های کنسولی مناسب است. این مدل از تولیدات ایسوس با مبتنی بر تمام فناوری‌های روز بوده که یک هیولای مناسب برای بازی محسوب می‌شود و برای افرادی که به دنبال یک گیم پلی همه جانبه هستند مشخصات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.

مانیتور مدل TUF Gaming VG28UQL1A مخصوص گیمر‌ها

مانیتور Optix MPG321UR-QD

این محصول دارای رزولوشن 3840x2160 است و نوع صفحه نمایش مات آن بازتاب نور را به حداقل می‌رساند. نرخ بروزرسانی نیز برابر با 144 هرتز بوده و محدوده زمان پاسخگویی کوتاه 1 میلی‌ثانیه عملکرد عالی برای گیمر‌ها دارد که برای بازی به صورت حرفه‌ای و رقابتی بسیار مناسب است. در مجموع می‌توان گفت به طور خاص برای گیمر‌های ایکس باکس توسط برند MSI طراحی شده که یک تجربه بازی همه جانبه و با کارایی بالا را خواهند داشت.

مانیتور MSI Optix MPG321UR-QD

مانیتور UltraGear 27GN950-B

یکی از محصولات کاربردی برند ال جی که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد، مدل UltraGear 27GN950-B است که از رزولوشن 3840x2160 پشتیبانی می‌کند. زمان پاسخگویی آن برابر با 1 میلی‌ثانیه است که برای بازی فوق‌العاده بوده و با تجهیز به پنل IPS تصاویر بسیار شفاف و زنده نمایش داده خواهند شد. این محصول یک مانیتور گیم فوق‌العاده محسوب می‌شود که می‌تواند به بسیاری از نیاز‌های کاربران خود پاسخ دهد و تجربه نمایشی بی‌نظیر و سرعت فوق‌العاده 144 هرتز را ارائه می‌کند.

مانیتور ال جی UltraGear 27GN950-B

مانیتور LS43CG700

این مانیتور از تولیدات کمپانی سامسونگ است که در زمینه گیمینگ مورد توجه کاربران قرار گرفته و به دلیل بهره‌مندی از مشخصات و قابلیت‌های گسترده و سطح بالا به محبوبیت رسیده است. با صفحه‌نمایش 43 اینچی و رزولوشن 4k از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند و دارای نرخ بروزرسانی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه است که برای گیمینگ حرفه‌ای فوق‌العاده بوده. این ویژگی‌ها تصاویر گرافیکی را با کیفیتی و سرعتی باورنکردنی نمایش می‌‌دهد که توصیه می‌کنیم خرید این این محصول را در دستور کار خود قرار دهید.

مشخصات مانیتور سامسونگ LS43CG700

مانیتور ZOWIE XL2746S

یکی از تولیدات با کیفیت و حرفه‌ای بنکیو در حوزه گیمینگ است و با کارایی‌ و طراحی بسیار متفاوت به بازار ارائه شده و از هود محافظ به بازتاب نور بهره ‌می‌برد و نمی‌گذارد نور باعث دید کم شود که برای گیمر‌ها در استفاده‌های طولانی و شرایط نوری مختلف اتاق مناسب است. اینن مایشگر دارای صفحه‌نمایش 27 اینچی است و تصاویر را با جرئیات بسیار بالا و قدرتمند نمایش می‌دهد.

مانیتور مخصوص بازی مانیتور ZOWIE XL2746S

مانیتور‌های 4k کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای در اجرای بازی‌های برای شما رقم می‌زنند و تمامی محصولاتی که در فوق معرفی شدند همگی دارای مشخصات فنی قدرتمند و کیفیت تصویر بالا هستند که ارزش خرید آنها را تایید می‌کند. با توجه به امکانات و کاربردهای مختلف این نمایشگر‌ها انتخاب برای شما به نیاز و سلیقه شما بستگی دار که با تمام این تفاسیر، این مقاله به شما کمک می‌کند که بتوانید بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید.

اگر به دنبال مدل‌های بیشتری هستید می‌توانید به صفحه مربوط به دسته‌بندی مانیتور در این فروشگاه آنلاین مراجعه کنید و با مقایسه مشخصات و قیمت هر کالا مدل مد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

ثبت نظر
کد امنیتی