بهترین پرینتر‌های چاپ عکس

بهترین پرینتر‌های چاپ عکس

برای هر عکاسی انتخاب و خرید پرینتر مناسب چاپ عکس بسیار حائز اهمیت بوده تا بتوانند تصاویر را باکیفیت بالا چاپ کنند، که در این زمینه پرینتر‌های جوهرافشان برای این منظور فوق‌العاده هستند و یکی از بهترین و با دوام‌ترین نوع چاپگر‌ها در بازار محسوب می‌شوند. این پرینتر‌ها با استفاده از 4 تا 6 رنگ منحصر‌به‌فرد و رزولوشن بالا شروع به چاپ می‌کنند و رنگ‌ها را کاملا دقیق باز تولید کرده و جزئیات عکس اصلی را نیز حفظ می‌کنند. در بازار مدل‌های متنوعی از این محصولات موجود هستند که انتخاب و خرید را برای شما سخت کرده است که در این مقاله چاپگر‌های مناسب عکس را معرفی کرده‌ایم.

بهترین پرینتر‌های مخصوص چاپ عکس

به طور کلی چاپگر‌های جوهرافشان برای چاپ عکس‌ بهترین هستند و با تولید رنگ‌های واقعی و زنده تصاویر با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهند. درواقع تکنولوژی‌های پیشرفته در این نوع چاپگر‌ها باعث ایجاد عکس‌های با کیفیت شده و از منابع رنگی خاص برای چاپ‌های با کیفیت استفاده می‌کنند. چه عکاس معمولی باشید و چه یک حرفه‌ای به یک چاپگر‌ عکس باکیفیت نیاز خواهید داشت که در ادامه چند مدل از این دستگاه‌ها را برای شما همراه با مشخصات لیست کرده‌ایم.

Canon PIXMA TS6320

با این پرینتر عکس‌ها را سریع و با رزولوشن 4800x1200 dpi چاپ کنید و از آنجایی که مجهز به دو سینی مجزا است، می‌توانید از کاغذ معمولی و یا کاغذ مخصوص عکس استفاده کنید که از بیشتر فرمت‌های کاغذ عکس پشتیبانی می‌کند. دقت رنگ این چاپگر خوب است و هزینه‌های چاپ رنگی پایینی دارد که برای استفاده شخصی هم گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بنابراین اگر آلبوم خاطرات خانوادگی زیادی برای چاپ دارید می‌توانید بر روی آن حساب کنید.

پرینتر چاپ عکس Canon PIXMA TS6320

Epson Expression Photo XP-55

XP-55 انتخابی ایده‌آل برای عکاسان است و از فناوری چاپ Micro Piezo بهره می‌برد که در کیفیت نهایی چاپ بسیار تاثیر‌گذار بوده. دقت نهایی چاپ برابر 1400x5760 dpi و زمان مورد نیاز چاپ رنگی 9 عکس و چاپ سیاه و سفید 9/5 عکس در دقیقه است که این زمان برای کاغذ‌های A4 صدق می‌کند و برای کاغذ‌های مخصوص عکس به 1 دقیقه و 18 ثانیه زمان نیاز دارد. از لحاظ اقتصادی باید بگوییم بسیار مقرون‌به‌صرفه است و برای آن دسته از افرادی که به دنبال چنین دستگاهی با قیمت ارزان هستند بسیار پیشنهاد می‌کنیم.

پرینتر جوهرافشان Expression Photo XP-55

Canon SELPHY CP1300

این محصول از پرینتر‌های حرارتی مخصوص عکس است که با سرعت بالا قادر به پردازش تصاوير در چاپ بوده و عكس‌ها را با وضوح 300x300 dpi چاپ می‌كند. CP1300 نسخه‌ ارتقاء یافته مدل CP1200 است و ابزار کاربردی برای اتصال به دوربین‌های دیجیتالی و گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و به صورت بی‌سیم از طریق wifi قابل اتصال است. علاوه بر این توسط پورت USB امکان استفاده از فلش مموری و کارت حافظه فراهم بوده که چاپ عکس از دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

چاپگر عکس Canon SELPHY CP1300

Epson EcoTank ET-8550

چاپگری یکپارچه و از نوع بی‌سیم است و عکس‌های رنگی را با کیفیت بالا چاپ می‌کند و کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد یک عکس 4x6 اینچی چاپ شود. از اندازه‌های مختلف کاغذ تا 13x19 اینچی پشتیبانی می‌کند که برای چاپ پوستر فوق‌العاده است. حتی می‌توانید بر روی کاغذ‌های کارتی تا ضخامت 1/3 میلی‌متر چاپ کنید و برای استفاده‌های مختلف خانگی و اداری در چاپ تصاویر و اسناد از آن بهره ببرید که رنگ‌های زنده و واضح را برای همه پروژه‌های شما ارائه می‌دهد.

پرینتر اپسون EcoTank ET-8550

Canon PIXMA TS6340

این پرینتر دارای پنج جوهر است که عکس‌های با کیفیتی را با سرعت بالا چاپ می‌کند و از لحاظ کارآیی دارای سه قابلیت مجزای پرینت، کپی و اسکن است. این چاپگر قادر بوده 10 عکس رنگی و 15 عکس سیاه سفید را در دقیقه با رزولوشن 4800x1200 dpi به چاپ برساند و از انواع کاغذ‌های ساده، براق، نیمه براق و مات پشتیبانی می‌کند. سینی ورودی ظرفیت نگهداری 20 تا 100 برگ در سایز A4 را دارد و با وجود یک اسکنر بر روی آن محتوای آلبوم‌های عکس قدیمی را برای شما ذخیره خواهد کرد.

پرینتر جوهرافشان Canon PIXMA TS6340

HP ENVY 5540

این پرینتر با امکانات منحصر به فرد قیمت بسیار مناسبی دارد و 12 عکس سیاه و سفید و 8 عکس رنگی را در دقیقه با رزولوشن 4800x1200 dpi چاپ می‌کند. دو قابلیت اسکنر و کپی را نیز در خود جای داده است و نیاز تمام کاربران خانگی و اداری را پاسخگو است. همچنین به یک ورودی USB مجهز شده و باتوجه به نیاز کاربران برای راحتی در اتصال از قابلیت Airprint و WiFi نیز پشتیبانی شده است.

پرینتر مخصوص عکس ENVY 5540

CANON PIXMA TS5020

این پرینتر با سیستم پنج جوهری عکس‌ها را بدون حاشیه و با سرعت 12 برگ در دقیقه در حالت سیاه و سفید و 9 برگ در دقیقه در حالت رنگی چاپ می‌کند و چاپ بدون حاشیه در سایز 4x6 دارد. بنابراین با این دستگاه می‌توانید عکس‌های حرفه‌ای چاپ کنید و از کیفیت بالا بهره‌مند شوید و هم برای مصارف شخصی و خانگی و اداری مورد استفاده قرار دهید. ضمن اینکه دو قابلیت دیگر اسکنر و کپی نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

فروش پرینتر عکس CANON PIXMA TS5020

با توجه به اینکه چند مدل از بهترین پرینتر‌های چاپ عکس را در بالا معرفی کردیم، جزئیات و مشخصات آنها را نیز شرح دادیم. اگر به دنبال خرید پرینتر مناسب عکاس هستید می‌توانید به صفحه محصولات فروشگاه کیومیتا مراجعه کنید و مدل مناسب را مطابق با بودجه خود خریداری کنید.

ثبت نظر
کد امنیتی